English

توقیف ۱۵ روزه خودروهای تخلیه کننده نخاله در حریم راه های البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: خودروهایی که در حریم راه های استان البرز اقدام به تخلیه نخاله کنند 15 روز توقیف می شوند.

توقیف 15 روزه خودروهای تخلیه کننده نخاله در حریم راه های البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، گودرز محمودی اظهار داشت: خودروهایی که در حاشیه راه‌های استان البرز نخاله تخلیه می‌کنند با حکم قضایی به مدت 15 روز توقیف می شوند.

وی افزود: در راستای برخورد قانونی با رانندگانی که اقدام به تخلیه نخاله در حاشیه راه‌های استان می‌کنند، با دستور قضایی و با همکاری نهادهای انتظامی استان، تعدادی از آن‌ها که در حاشیه آزادراه تهران-کرج-قزوین و محور ماهدشت- کیانمهر نخاله تخلیه کرده بودند به مدت 15 روز توقیف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه تخلیه نخاله در حاشیه راه ها علاوه بر تاثیر منفی بر محیط زیست، سبب ایجاد منظره نامناسب از راه‌های استان شده و هزینه مضاعف و زیادی را برای جابجایی آن‌ها به دولت تحمیل می‌کند، بیان کرد: رانندگان باید نخاله‌ها را در مراکزی که توسط شهرداری کرج تعیین شده، تخلیه کنند.

محمودی با بیان اینکه طبق ماده 7 قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن جمهوری اسلامی ایران تخلیه هرگونه نخاله در حاشیه راه ممنوع و جرم است،عنوان کرد: با افراد متخلف و کسانی که اقدام به این کار غیر قانونی میکنند برخورد قانونی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه