English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند 4نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی، در یکی از استان مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند. 

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به 45فقره سرقت منزل و 14 فقره سرقت جلو بانکی ودر مجموع به 59فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این اند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیتشان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمانی و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حفاظ و قفل ضد دیلم

    دیگه نزدیک عیده و سارقین برای سرقت از منازل خیز برداشتن، پس یادمون باشه که در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها تنها معابر ورود سارقین هستند که اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، ... و پنجره ها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه