English

۲ هزار مددجوی کمیته امداد امام (ره) تحت آموزش فنی حرفه ای قرار گرفتند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: توانمندسازی خانوارهای مددجو و خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد را مهم‌ترین هدف کمیته امداد عنوان کرد.

2 هزار مددجوی کمیته امداد امام (ره)  تحت آموزش فنی حرفه ای قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، دکتر شاهین رضایی، با اشاره به لزوم فراهم نمودن شرایط لازم برای حرکت مددجویان در مسیر کسب استقلال اقتصادی گفت: ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای، مشاوره و راهنمایی شغلی، معرفی به مراکز کاریابی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و نظارت پس از اجرای طرح‌های خودکفایی پنج رکن اصلی فعالیت‌های بخش اشتغال کمیته امداد را تشکیل می‌دهد.

وی و افزود: بیش از دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان البرز با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر ایجاد فرصت شغلی و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال قرار گرفتند.

وی افزود: مددجویان فاقد مهارت دوره‌های آموزشی را در مراکز معتبر و مورد تائید سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین در قالب استاد شاگردی در کارگاه‌های کوچک می‌گذرانند.

رضایی گفت: با اشاره به اینکه کارشناسان اشتغال پس از اجرای طرح‌های خودکفایی به‌طور مستمر بر نحوه عملکرد مددجویان مجری طرح نظارت می‌کنند یادآور شد: تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد تا سقف پنجاه میلیون تومان با تنوع حدود یکصد شغل و از سوی بانک‌ها و صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه