English

مهم ترین مسئولیت هر صندوق رای با نمایندگان فرمانداری است

رییس هیات اجرایی انتخابات مجلس در بهاباد گفت: مهم ترین مسئولیت در هر صندوق رای با نمایندگان فرمانداری است که باید دور از هرگونه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

مهم ترین مسئولیت هر صندوق رای با نمایندگان فرمانداری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدمهدی خانی زاده بهابادی رییس هیات اجرایی انتخابات مجلس در بهاباد در نشست نمایندگان فرمانداری در انتخابات مجلس با ذکر اهمیت جایگاه آنها افزود: مهم ترین مسوولیت در هر صندوق رای با نمایندگان فرمانداری است و آنها باید با حساسیت بالا و به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: نمایندگان فرمانداری با توجه به مُر قانون و تاکید ستاد انتخابات از جانبداری علنی از نامزدها پرهیز کنند و با توجیه اطرافیان، خود را از اتهام طرفداری آنها دور نگه دارند.

وی اضافه کرد: تشریح مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرمانداری در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده است و کتابچه را با دقت مطالعه  کنند تا در روز اخذ رای، مشکلی برای شعبه پیش نیاید.

رییس هیات اجرایی انتخابات بهاباد در ادامه اهتمام بر اجرای قوانین و هماهنگی بین اعضای شعبه و عوامل هیات نظارت در انجام وظایف تاکید کرد و افزود: شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام دوم انقلاب، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است و استفاده از امکانات اداری به نفع و یا علیه نامزدها خط قرمز ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه