English

مرکز نیکوکاری قلب سلیم حامی خانوارهای محروم

یک مرکز نیکوکاری با هدف تشخیص و خدمات پیشگیری از سرطان در استان البرز در جهت حمایت از خانوارهای محروم تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان راه‌اندازی شد.

مرکز نیکوکاری قلب سلیم حامی خانوارهای محروم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز ، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری قلب سلیم گفت: ابراز امیدواری  کرد که  مرکز نیکوکاری تخصصی شهید سبحانی در آینده منشأ خیروبرکت در استان خواهد بود.

محمد محمدی فرد افزود: این مرکز به همت همسر و فرزندان نیکوکار شهید والامقام سبحانی برای ارائه خدمات تشخیص، پیشگیری و انجام اقدامات درمانی به خانوارهای محروم تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز افزود: حدود ۷۵ درصد جمعیت مددجویی کمیته امداد امام (ره) البرز را بانوان تشکیل می‌دهند و انجام خدمات غربالگری سرطان برای این طیف وسیع از مددجویان امری ضروری است.

مرکز نیکوکاری تخصصی شهید سبحانی باهدف ارائه خدمات پیشگیری و تشخیص سرطان به نیازمندان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام (ره) استان البرز و خانواده شهید والامقام سبحانی افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه در وضعیت اقتصادی کنونی کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند مهربانی است گفت: در حوزه درمان نیازمندان بجای اینکه جزیره‌ای عمل کنیم بهتر است با کمک کمیته امداد و خیران زنجیره خیر را به هم وصل کنیم و این مسیر پیشگیری، تشخیص و درمان را با جدیت طی کنیم.

همچنین دکتر سبحانی، فرزند شهید و رئیس مرکز نیکوکاری شهید سبحانی با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد و خیران برای تأمین منابع و اخذ مجوزهای لازم این مرکز افزود: دستگاه‌های سونوگرافی پیشرفته و کولونوسکوپی تهیه‌شده و درصدد هستیم در آینده نزدیک دستگاه‌های آندوسکوپی را نیز تهیه کنیم.

در پایان این مراسم همسر شهید سبحانی به نگام افتتاح این مرکز با اشاره به وصیت شهید سبحانی در خصوص تربیت قرآنی فرزندانش گفت: قلب این شهید برای مستضعفین می‌تپید و امروز خوشحالم که فرزندانم به وصیت پدر شهیدشان عمل کردند و عامل به قرآن شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه