English

ترویج فرهنگ یاریگری و حمایتگری در کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از برگزاری همایش کشوری شعر یاریگری در کرج به مدت چهار روز با حضور جمعی از شاعران ارزشی کشور خبر داد.

ترویج فرهنگ یاریگری و حمایتگری در کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد محمدی فرد صبح یکشنبه با اشاره به تأثیر گذاری آثار هنری در ترویج فرهنگ های نیکو در جامعه، گفت: یک اثر هنری یا یک بیت شعر تأثیرگذار در زمینه یاریگری، حمایتگری و امدادگری می تواند تأثیرات عمیقی را در جهت ایجاد انگیزه نوع دوستی و حس کمک به دیگران در بین آحاد جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ یاریگری و حمایتگری در کمیته امداد کارهای فرهنگی و ترویجی مختلفی برنامه ریزی و اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه در مجتمع فرهنگی و تربیتی امام علی ( ع) کمیته امداد استان میزبان شاعرهای انقلابی مؤسسه شهرستان ادب بودیم، عنوان کرد: این همایش به مدت چهار روز با حضور جمعی از شاعران ارزشی کشور در البرز برگزار شد.

محمدی فرد به اعطای لوح « والی مهر » به نفرات برگزیده در این همایش خبر داد و گفت: مرحوم والی الگو و اسوه یاریگری و حمایتگری در مجموعه امداد بود و این لوح به کسانی اعطا می شود که در حوزه های مختلف مددکاری، حمایتگری و امور خیر و احسان در جامعه اثرگذار هستند.

وی گفت: با اجرای اینگونه برنامه ها قصد داریم بتوانیم هرچه بیشتر از ظرفیت نخبگان جوان شعر انقلابی در جهت کمک به ترویج فرهنگ خیر، احسان و حمایتگری در جامعه بهره مند شویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه