English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، تا بعد از ظهر امروز یکشنبه، 27 بهمن ماه افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی ( حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت) برروی مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس پیش بینی می شود و سبب متلاطم شدن دریا در محدوده جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک و مناطق سیریک، کلاهی و کوهستک خواهد شد.

بر مبنای گزارش های کارشناسان هواشناسی این استان، توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت این باد کاسته خواهد شد و از دوشنبه ظهر با خاتمه ی کامل وزش بادهای شمال شرقی، شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد.

گفتنی است؛ از روزدوشنبه،28 بهمن ماه تا پنجشنبه 1 اسفند با کمی تغییرات، شرایط جوی و دریایی آرامی در استان پیش بینی می شود.

پدیده غالب دراین مدت، گذر ابر برروی آسمان استان و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ طی روز جمعه دوم اسفندماه پدیده غالب، وزش بادهای جنوب شرقی برروی دریای عمان و تنگه هرمز پیش بینی می شود و بارشی در سطح استان نخواهیم داشت. در صورت تغییر الگوهای هواشناسی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه