English

آزادی جمعی از زنان زندانی در البرز به مناسبت روز مادر

مدیرکل زندانهای استان البرز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، از مرخصی پنج روزه به تمامی زندانیان زن که از شرایط مرخصی برخوردار هستند خبر داد.

آزادی جمعی از زنان زندانی در البرز به مناسبت روز مادر

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج البرز، روز شنبه روابط عمومی زندانهای استان البرز گفت: اعطای این مرخصی با هدف تحکیم پایه‌های خانواده و اهمیت جایگاه زن و مقام مادر است که با مساعدت قضایی اعطا شده است .

سید عبداله مرتضوی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان پیرو بخشنامه ساماندهی زندانیان از طریق مرخصی منجر به آزادی بوده که امیدواریم تا روزهای آینده تعداد بیشتری از زندانیان زن در استان البرز شامل این بخشنامه شوند.

مدیر کل زندانهای استان البرز افزود: بنابر تاکید ریاست قوه قضاییه افرادی که به دلیل محکومیت مالی مدت طولانی در زندان به سرمی برند و معسر بودن آنها در پرداخت بدهی برای مرجع بازداشت کننده محرز شده است باید به فوریت مجازات حبس آنها متوقف شود و این موضوع در خصوص زنان با محکومیت مالی که به عنوان گروه های ویژه قلمداد می شوند با شرایط خاص تری بایستی مدنظر قرار گیرد .

مرتضوی در ادامه خاطرنشان کرد : امیدواریم شرایطی لحاظ شود که هر فردی به میزان پشتوانه مالی که دارد در معاملات شرکت کند و به گونه ای نباشد که شخص بدون هیچ پشتوانه ای نسبت به صدور دسته چک و سایر اوراق مالی اقدام کند که پیامد های جبران ناپذیری برای خود و خانواده و جامعه داشته باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه