English

فرماندار یزد تاکیدکرد؛

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی امانتدار باشند

فرماندار یزد گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید جانب امانتداری را رعایت و از هیچ نماینده و جناحی طرفداری نکنند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی امانتدار باشند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد گفت:اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید جانب امانتداری را رعایت و اعلام بی طرفی کنند.

وی در جلسه ویژه اعضای شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه یزد و اشکذر به ضرورت رعایت نظم و انضباط و وقت شناسی در فرآیند انتخابات تاکید کرد.

رستگاری عنوان کرد: در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همچون انتخابات ادوار گذشته، اصل بی طرفی و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات با کمترین مشکل و نقص فنی است، اما در صورت وجود کوچکترین نقص در اجرای این فرآیند، نمایندگان فرماندار در شعب باید کار را به صورت قانونمند و جدی جلو ببرند.

رستگاری تصریح کرد: در صورتی که خلاف بی طرفی اعضای هیئت اجرایی محرز شود و فرد توانایی کنترل این اصل و کتمان گرایش به یک نامزد انتخاباتی را در عملکرد خود نداشته باشد، جابه جا خواهد شد.

فرماندار یزد ادامه داد: نمایندگان فرماندار و اعضای هر شعبه باید پیش از برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شوند و در صورت مشاهده کوچکترین نقص در شعبه یا کمبود تجهیزات مراتب را به فرمانداری اعلام کنند.

وی در ادامه اظهارداشت: در فرآیند برگزاری انتخابات گاهی یک اشتباه آخرین اشتباه و جبران ناپذیر است و شاید منتهی به باطل شدن آرای مردمی شود.

رستگاری با بیان اینکه امسال برخلاف ادوار گذشته، محل تامین اقلام شعب اخذ رای تنها در یک محل است، افزود: نمایندگان فرماندار موظفند در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۳۰ بهمن و اول اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به منظور تحویل اقلام، تعرفه‌ها و ملزومات به سالن ورزشی بخشداری یزد واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.

فرماندار یزد ادامه داد: در روز‌های ذکر شده کلیه اقلام و ملزومات با رسید به نمایندگان فرماندار در شعب ارائه می‌شود، اما تا صبح روز برگزاری انتخابات، نزد محل تامین شعب به صورت امانت نگه داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت هشت در شعب سراسر کشور آغاز می‌شود، افزود: حکم اعضای هیئت اجرایی شعب روز انتخابات از سوی نمایندگان فرماندار بین اعضا توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی