English

افتتاح مرکز مخابراتی شهید قاسم سلیمانی در نظرآباد

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مرکز مخابرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهرک جمال الدین اسدآبادی شهرستان نظر آباد افتتاح شد.

افتتاح مرکز مخابراتی شهید قاسم سلیمانی در نظرآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیرکل مخابرات منطقه البرز در روز یکشنبه در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان استان البرز گشایش یافت، گفت: این مرکز با ظرفیت هفت هزار شماره تلفن، ۲هزار پورت دیتا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهرک جمال الدین اسدآبادی شهرستان نظر آباد افتتاح شد.

حمید همت زاده افزود: با آغازبه کار این مرکز ارتباط مشترکان از مرکز نظرآباد تفکیک شده و ترافیک مرکز کاسته می شود و مشترکان از کیفیت سرویس های تلفن و « ای دی اس ال » بالاتری برخوردار خواهند شد.

 ۹ شرکت خدمات اینترنتی در البرز فعال است که  ۵۸ درصد مشترکان خدمات اینترنتی از مخابرات و ۴۲ درصد از سایر شرکت ها خدمات دریافت می کنند.

اکنون  بیش از ۲ هزار و ۸۰۰  مشترک سرویس تجاری دیتا در استان وجود دارد که این تعداد ، سه درصد کل مشتریان تجاری کشور را تشکیل می دهند.

همت زاده بیان داشت:  اجرای سرویس تضمین در ارائه کیفیت بالای سرویس های درخواستی مشتریان «sla»  موجب شده که میزان رضایتمندی در بین مشتریان افزایش یابد.

 تاکنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان احداث شده است.

 امسال در بخش «ای. دی. اس. ال»   ۱۵ هزار پورت  در البرز دایر شده و بیش از ۱۶۴ هزار مشترک از این سرویس استفاده می کنند.

توسعه فیبر نوری در مناطق روستایی نیز از اولویت برنامه های اداره کل مخابرات استان البرز است که بخشی از آن نیز انجام شده است.

طی سال جاری  حدود ۲۰ هزار شماره تلفن ثابت جدید دایر شده که میزان تلفن ثابت فعال در استان البرز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک رسیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی