English

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد:

بی احتیاطی راننده پژو دو نفر را به کام مرگ کشید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده سقز به بانه میان 2 دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

بی احتیاطی راننده پژو دو نفر را به کام مرگ کشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ عیسی گوهری ساعاتی قبل با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: راننده خودروی سواری پژو که از بانه به سمت سقز در حرکت بود پس از ترمز گرفتن به دلیل لغزندگی جاده کنترل خود را از دست داد و با پاترول در سمت مقابل برخورد کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به شرایط جوی و بارش باران و برف در جاده‌های استان کردستان افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان این خودروها کشته شده و سه نفر نیز مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه این حادثه ساعتی پیش در محور سقز بانه حوالی روستای میرده روی داد، اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه سواری پژو را بخاطر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و برخورد با وسیله سمت مقابل مقصر اعلام کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به مسدود شدن محور سروآباد به اورامان در محدوده گردنه ژالانه از ساعت 15 امروز به دلیل کولاک تا اطلاع ثانونی، یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان کردستان دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در برخی از مسیرها همچون گردنه‌ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه