English

رئیس اداره عملیات بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور :

امنیت در جامعه محصول مهارت آموزی جوانان و ایجاد اشتغال پایدار است

رئیس اداره عملیات بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در سفر به سنندج ،سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را یکی از سرمایه های عظیم کشور در راستای توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در سطح کشور خواند.

امنیت در جامعه محصول مهارت آموزی جوانان و ایجاد اشتغال پایدار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر سرتیپ 2 ستاد عباس فلاح در نشست با سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را یکی از سرمایه های عظیم کشور در راستای توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در سطح کشور خواند و این سازمان را یکی از ارکان اصلی توسعه در سطح کشور برشمرد.

امیر فلاح اظهارداشت : یکی از راهبردی ترین بحث هایی که در سطح ملی و ستادکل نیروهای مسلح کشور مطرح و در حال پیگیری جدی است مقوله مهارت آموزی است .

رئیس اداره عملیات بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود : هرچقدر بتوانیم در راستای اشتغال زایی فعالیت نمایم توانسته ایم به اهداف خود که همان دستیابی به پدآفند ملی است نزدیک شویم که رسیدن به این هدف مهم جزء با تکیه بر دانش داخلی و استفاده از ظرفیت های عظیم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی در سطح کشور در راستای توانمند سازی نیروی انسانی و جوان متقاضی جهت ورود به چرخه بازار کار مسیر نخواهد شد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با نیروهای مسلح این استان در راستای ارائه آموزش های مهارتی به سربازان گفت : خوشبختانه در بازدید های میدانی صورت گرفته این تعامل و همکاری مشهود و قابل لمس بود که امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجارب کسب شده در سطح استان کردستان و تعمیم آن به سایر استان های کشور شاهد موفقیت بیش از پیش این طرح ملی و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در سطح کشور باشیم.

در ادامه سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان نیز با اشاره به تقسیم بندی خدمات قابل ارائه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت : اگر بخواهیم این خدمات را تقسیم بندی نمائیم می توانیم آن را به دو مجموعه آموزش و آزمون تقسیم بندی کنیم .

وی اضافه کرد : در بحث آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با دارا بودن بالغ بر 6000 استاندارد آموزشی مورد تائید سازمان جهانی کار  می کشوئ تا با بهره گیری از مربیان متخصص و کارآمد و تجهیزات بروز و منطبق با استاندارد های جهانی خود گامی مهم و موثر را در راستای کمک به افزایش تولیدات داخلی و بالا بردن بهره وری تولید و اجرای منویات معظم له در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بردارد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان وجود کارگاه های آموزشی مجهز به تجهیزات  و مواد مصرفی بروز و استفاده از مربیان مجرب و توانمند در راستای ارائه آموزش های مهارتی به سربازان را از جمله نقاط قوت این اداره کل در جهت ارائه آموزش های مهارتی به سربازان برشمرد و افزود : خوشبختانه با تعامل و همکاری دوسویه بین این اداره کل و نیروهای مسلح سطح استان توانسته ایم گامی مهم و موثر را در راستای ارائه آموزش های مهارتی به سربازان برداریم.

احمدی بیان داشت : امروز در دنیا اکوسیستم کارآفرینی به عنوان موضوعی مهم و حیاتی مورد بحث و پیگیری قرار می گیرد و ما باید این اکوسیستم را برای سربازان تعریف کنیم که در همین راستا ارائه آموزش های جنبی مانند شیوه نوین تدریس و کارآفرینی در دستور کار این اداره کل در سال آینده قرار گرفته است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه