English

با حضور وزیر بهداشت؛

الحاق سه دستگاه آمبولانس دریایی به ناوگان درمانی هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از الحاق سه دستگاه آمبولانس دریایی پیشرفته به ناوگان درمانی هرمزگان هم زمان با دهه فجر خبر داد.

الحاق سه دستگاه آمبولانس دریایی به ناوگان درمانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، گفت: ۳ دستگاه آمبولانس دریایی با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال امروز به ناوگان درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ملحق شد.

حسین فرشیدی به اهمیت اورژانس دریایی و نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان به آمبولانس‌های مجهز جهت ارائه خدمات اورژانسی در جزایر خلیج‌فارس پرداخت و اظهار کرد: آمبولانس دریایی برای بخش درمان استان امری حیاتی است و امروز سه دستگاه آمبولانس دریایی، با حضور وزیر بهداشت به ناوگان درمانی استان اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه این شناورها قابلیت حرکت در شرایط بحرانی دریا را نیز دارد، اضافه کرد: امیدوارم با الحاق این سه شناور بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به مردم جزایر هرمزگان ارائه دهیم.

شایان ذکر است: این شناورها (آمبولانس‌های دریایی) مجهز به ICU  و تجهیزات کامل بیمارستانی هستند که در شرایط آب و هوایی نامناسب هم انتقال بیمار به مرکز استان در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر خواهد بود و هم می تواند پذیرای ۱۰ نفر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه