English

حمیدرضا شهبازی خبر داد:

افتتاح ۵ طرح خدماتی وعمرانی همزمان با دهه فجر در منطقه ده شهرداری اصفهان

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از افتتاح 5 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 180 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در منطقه 10 شهرداری اصفهان خبر داد.

افتتاح 5 طرح خدماتی وعمرانی همزمان با دهه فجر در منطقه ده شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا شهبازی با اشاره به افتتاح 5 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی روباز تمدن در بزرگراه شهید آقابابائی در پنج هزار مترمربع مساحت یکی از طرح های  افتتاح شده درایام مبارک دهه فجر است.

وی بیان داشت: در مجموعه ورزشی روباز تمدن و دو هزار و 550 متر آن به فضای ورزشی اختصاص دارد که اعتبار این طرح چهار میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به بهره برداری از یک پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه 10 گفت: ساماندهی خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی با اعتبار 100 میلیارد ریال انجام شده است که طول این خیابان 280 متر و عرض آن 33 متر است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از بهره برداری از خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: اعتبار صرف شده برای ساخت این خانه، 12 میلیارد ریال بوده است. همچنین مساحت پروژه 300 متر و در خیابان امامزاده ابراهیم معراج واقع شده است.

وی افزود: همچنین با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار، معابری که در سطح محلات منطقه 10 نیاز به آسفالت داشت نیز ساماندهی و آسفالت شد.

حمیدرضا شهبازی مناطق آسفالت شده در ماه های اخیر را حصه، شهرک آذرانی، حکیم شفاهی دوم، آل خجند، عطار نیشابوری و ... عنوان کرد.

وی به پیاده روسازی معابر و پیاده روهای منطقه هم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای پروژه های خدماتی، پیاده روهای خیابان شهید حیدری، امامزاده ابراهیم، ضلع شمالی خیابان جی با اعتبار 13.5 میلیارد ریال ساماندهی شد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای این طرح ها 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: این طرح ها با حضور شهروندان منطقه 10 و مدیران شهری، همزمان به دهه فجر بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه