English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

افزایش ۴ درصدی میزان اشتغال در مازندران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال 98 تا کنون شاهد افزایش ۴ درصدی میزان اشتغال در مازندران بوده ایم که این روند در دو ماه پایانی سال نیز رشد خواهد داشت.

افزایش ۴ درصدی  میزان اشتغال در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسینعلی قوانلو در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال تعداد مجوز‌های تاسیس، پروانه‌های بهره برداری، حجم سرمایه گذاری و نیز میزان اشتغال در صنعت مازندران نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه تاسیس واحد‌های صنعتی، ۶۹۸ مجوز با ۱۷ درصد افزایش و سرمایه گذاری ۴ هزار و ۴۵۸ میلیاردتومان صادر شد.

قوانلو، با بیان اینکه در این مدت ۱۶۷ پروانه بهره برداری واحد‌های صنعتی با سرمایه گذاری هزار میلیاردتومان و افزایش ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال صادر و برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شد گفت: ۱۱ واحد صنعتی در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات ویژه خرید نوروزی و نیز نظارت‌های بیشتر در این ایام از اول اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۹ خبر داد و افزود: از دهم بهمن امسال توزیع ۳۰ هزارتن پرتقال تامسون برای تامین شب عید کشور از استان آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه