English

به مناسبت ورود شکوهمند حضرت امام خمینی (ره) به ایران انجام شد؛

نواخته شدن زنگ انقلاب توسط مدیرکل گمرکات استان اصفهان

به مناسبت ورود شکوهمند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی زنگ انقلاب دبیرستان استعدادهای درخشان شهید اژه ای اصفهان توسط مدیرکل گمرکات استان اصفهان نواخته شد.

نواخته شدن زنگ انقلاب توسط مدیرکل گمرکات استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرکل گمرکات استان اصفهان  دراین مراسم به زبان ساده نقش و جایگاه گمرک را بیان کرد و گفت: گمرک در زمینه مواردی که به سلامت جامعه و محیط زیست  ارتباط دارد نقش کنترلی دارد.

رسول کوهستانی اذعان داشت: گمرک با 28 سازمان و وزراتخانه دیگر به صورت الکترونیک در ارتباط می باشد و 22 کنواسیون بین المللی  را اجرا می کند.

وی با ارائه مثالهای ساده نظیر واردات گوشت ، موبایل و یخچال نقش گمرک در اخذ مجوزهای لازم که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد بر  دانش آموزان تشریح کرد.

مدیرکل گمرک ات استان اصفهان تسهیلات گمرک اینگونه بیان کرد که ارتباط به واردکنندگان و صادرکنندگان با گمرک به صورت الکترونیک است و در صورت نیاز به ارزیابی و بازدید کالا کارشناسان گمرک به محل واحد های تولیدی مراجعه می نمایند.

رسول کوهستانی پزوه با اشاره به این موضوع که شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید گفت: آمار صادرات استان اصفهان در 10 ماهه امسال بیش از 2 میلیارد و221 میلیون دلار بوده و از لحاظ وزن بیش از 6 میلیون تن بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با کم اثر دانستن تحریمهای ظالمانه آمریکا اظهار داشت: صادرات  واحد های صنعتی ، تولیدی و کشاورزی استان از لحاظ وزنی 48 درصد و از حیث ارزشی 11 درصد رشد داشته اند. همچنین درآمد گمرکات استان 33 درصد رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه