English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اعلام کرد:

ایجاد شغل برای بیش از ۳هزار نفر از مددجویان شهری و روستایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از ایجاد شغل برای سه هزار و 87 نفر از مددجویان شهری وروستایی از طریق تسهیلات اشتغال پایدار خبر داد.

ایجاد شغل برای بیش از 3هزار نفر از مددجویان شهری و روستایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگو با رسانه های کردستان اظهار داشت: در سال جاری اعتباری که برای بحث اشتغال کمیته امداد استان در نظر گرفته شده یک هزار و 730 میلیارد ریال است که 900 میلیارد ریال آن در قالب تبصره 16 و توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 730 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و 100 میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود، افزود: تاکنون یک هزار و 450 میلیارد ریال از این میزان ابلاغ شده که یک هزار و 140 میلیارد ریال آن از این سه محل برای اشتغال نیازمندان جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: با استفاده از این میزان تسهیلاتی که جذب شده تاکنون برای سه‌ هزار و 87 نفر از مددجویان شهری و روستایی زیرپوشش این نهاد و متقاضی، شغل ایجاد شده همچنین در حوزه کاریابی نیز برای مددجویان زیر پوشش امداد از طریق تعامل با کارگاه‌ها، مراکز صنعتی و اصناف برای 196 نفر اشتغال ایجاد شد.

شیخی‌زاده یادآور شد: در بحث راهبری شغلی نیز 38 طرح به کارگروه نظارت توسط صاحبان شغل و ایده پیشنهاد شده و در دست اقدام است ضمن اینکه تعدادی از این طرح‌ها در سطح استان ایجاد شده البته امیدواریم تا پایان سال سهمیه ای که در بحث راهبری شغلی که یکی از طرح‌های موفق اشتغال روز در دنیاست در استان کردستان پیاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسن

    اخبار واقعی را لطفا پخش کنید ممنون

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه