English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه:

تمامی راه‌های استان کرمانشاه باز است

فریبرز کرمی گفت: به‌رغم بارش‌های سنگین چند روز گذشته تاکنون برف در محورها و راه‌های استان کرمانشاه، تمامی راه‌های شهر و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

تمامی راه‌های استان کرمانشاه باز است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه راه مسدودی در کرمانشاه نداریم، ابراز داشت: از آغاز فصل بارش عملیات راهداری زمستانی در قالب ۴۹ اکیپ راهداری و ۵۰۰ نفر راهدار و ۴۰۰ دستگاه ناوگان سنگین، نیمه سنگین و سبک در استان آغازشده و اکنون نیز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه نیرو‌های راهداری اکنون در بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، گفت: عوامل راهداری به‌محض هرگونه بارش، ریزش و حادثه‌ای که منجر به تهدید جاده‌ها و بستن آن شود وارد میدان می‌شوند.

کرمی بابیان اینکه از آغاز بارش‌ها تاکنون عوامل راهداری کرمانشاه با تلاش شبانه‌روزی نگذاشته‌اند هیچ راهی در استان مسدود شود، افزود: تمام تلاش ما باز نگه‌داشتن راه‌های الی، فرعی و روستایی است و از همه عوامل، امکانات و تجهیزات استفاده می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری‌شده و در کل راهدارخانه‌ها انبارشده است، گفت: در این مدت بیش از ۷۸۰ تن شن و نمک درراه‌های استان مصرف‌شده است.

کرمی بابیان اینکه ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند، گفت: راهداری باوجود مشکلاتی ازجمله کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به مردم در سطح جاده‌ها دریغ نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه