English

به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی؛

سهل انگاری پیمانکار شهرداری باعث قطع آب جاسک شد

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان گفت: سهل انگاری پیمانکار شهرداری جاسک در انجام عملیات عمرانی محدوده محله یکبنی باعث قطعی‌آب این شهر شد.

سهل انگاری پیمانکار شهرداری باعث قطع آب جاسک شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علا امیریان معاون بهره برداری آبفای هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: عصر چهارشنبه در پی انجام عملیات عمرانی از سوی پیمانکار شهرداری جاسک در محدوده حوضچه آب، بخشی از دیواره حوضچه تخریب شد.

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان با بیان اینکه عبور غلتک های ۳۰ تنی در محدوده حوضچه ممنوع بوده و شهرداری می بایست از غلتک های دستی برای عملیات عمرانی نقطه مذکور استفاده می کرد، افزود: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی پیمانکار شهرداری و شکستگی دال باعث بروز خسارت به تاسیسات آب جاسک شد.

وی همچنین به جزئیات دیگر این حادثه پرداخت و اظهار کرد: به درخواست شهرداری جاسک، شرکت آب و فاضلاب حدود دو ماه پیش، سطح حوضچه را پایین تر آورد.

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان با بیان اینکه بعد از همسطح شدن حوضچه با بلوار، شهرداری اقدام به عملیات عمرانی کرد، گفت: بعد از آغاز این عملیات، نکات ایمنی محدوده مذکور نیز از سوی آبفا به تیم عمرانی شهرداری یادآوری شد که علیرغم تذکرات پی در پی این اتفاق رخ داد و باعث تخریب دال، دیواره ها و اتصالات موجود شد

امیریان ادامه داد: شهر جاسک به تازگی از وضعیت بحرانی ایجاد شده از سیل اخیر خارج شده بود، اما متاسفانه با این اشتباه مجدداً در آبرسانی شهر جاسک خلل ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود همه باید دست در دست هم داده و زمینه فراهم کردن آب جاسک را در دستور کار قرار دهیم، خاطرنشان کرد:  بهتر بود که پیمانکار شهرداری در این شرایط با رعایت مسائل ایمنی از آسیب رساندن به دیوار حوضچه و قطع آب این شهر جلوگیری می کرد اما با این وجود شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تلاش است تا هر چه سریعتر آب این شهر را به حالت عادی برگرداند.

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان با اشاره به اینکه در  شرایط فعلی، تمامی ماشین آلات در مناطق سیل زده مستقر هستند، گفت: تا زمان انتقال ماشین آلات مذکور، ممکن است آب شهر جاسک با تاخیر چند ساعته وصل شود.

امیریان در عین حال ابراز امیدواری کرد با تلاش تیم اتفاقات، آب شهر جاسک ظرف کمتر از ۲۴ ساعت وصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه