English

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه:

مسدود شدن ۸۵ راه روستایی در پاوه و جوانرود/ راه‌های اصلی کرمانشاه باز است

سرهنگ محمد حیدری از بسته شدن جاده ۸۵ روستای شهرستان‌های پاوه و جوانرود به دنبال بارش شدید برف طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ راه در پاوه و ۲۵ راه نیز مربوط به جوانرود است.

مسدود شدن ۸۵ راه روستایی در پاوه و جوانرود/ راه‌های اصلی کرمانشاه باز است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص بارش برف شدید در روزهای گذشته اظهار کرد: علاوه بر آن، براثر بارش برف شدید راه ارتباطی برخی از روستاهای اسلام‌آباد غرب و گیلان غرب نیز مسدود شده و عوامل راهداری در حال بازگشایی آن‌ها هستند.

وی تصریح کرد: بارش شدید برف که هم‌اکنون در محور قلاجه به گیلان غرب شاهد آن هستیم باعث شده تا تردد خودروها بسیار کند و آن‌هم تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: تقریباً در همه گردنه‌ها شاهد بارش برف هستیم اما خوشبختانه هیچ راه اصلی بسته‌ای در کرمانشاه نداریم و کار برف‌روبی و هدایت خودروها توسط کارکنان راهداری و پلیس‌راه در حال انجام است.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه افزود: به دنبال بارش برف و باران گسترده در استان طی ۷۲ ساعت اخیر ۲۹ و ۳۰ دی و اول بهمن شاهد وقوع ۱۳ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان بودیم که نتیجه آن جان باختن یک‌تن و مصدوم شدن ۲۳ نفر دیگر بوده است.

وی با تأکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیر چرخ، گفت: شرایط برخی محورها و گردنه‌ها به‌گونه‌ای است که ممکن است هرلحظه تردد در آن‌ها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر باشد.

حیدری در پایان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت اجبار به این کار حتماً از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی از ظهر امروز چهارشنبه تا صبح فردا پنجشنبه بارش برف در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی