English

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه حافظ امنیت استراتژیک کشور بوده است

محمدابراهیم الهی تبار با اشاره به حساسیت جغرافیایی و مشکلات امنیتی استان همسایه در کشور عراق، گفت: علیرغم آسیب‌های جنگ، زلزله و سیل کرمانشاه به‌خوبی توانسته از امنیت استراتژیک کشور حفاظت کند.

کرمانشاه حافظ امنیت استراتژیک کشور بوده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی از خدمات امنیتی پلیس، تأکید کرد: با اشرافیت که در نیروی انتظامی و پلیس وجود داشته و جدیت اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه، در اغتشاشات سال ۹۶ و آبان ماه آشوبگران نتوانستند به مراکز حساس استان حمله و صدمه‌ای وارد کنند که این بیانگر اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث بوده است.

وی در قرارگاه مبارزه با سرقت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ریشه آسیب‌های اجتماعی و برخی جرائم در استان را اقتصادی نمی‌بیند تصریح کرد: تا رفتارها و نگاه‌ها تغیر پیدا نکند اتفاقی نخواهد افتاد و نیاز است که همه افراد جامعه برای اصلاح آسیب‌ها احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه در کاهش جرائم نیاز به همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها وجود دارد افزود: وظیفه ناجا تأمین امنیت عمومی و تقویت احساس امنیت در جامعه است اما شهروندان نیز باید در این جهت مراقبت داشته باشند.

الهی تبار با ارائه آماری از میزان سرقت‌ها در استان تشریح کرد: سال ۹۶ میانگین کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، یک هزار و ۴۰ فقره سرقت بوده و در استان ۶۸۰ مورد سرقت رخ‌داده است. در سال ۹۷ نیز این رقم در کشور به هزار و ۳۰۰ مورد و در کرمانشاه به هزار و ۱۰۰ مورد رسیده است که نشان می‌دهد میزان وقوع سرقت در استان کمتر از میانگین کشوری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه لازم است جرئت و جسارت ارتکاب جرم از مجرمین گرفته شود تصریح کرد: می‌طلبد که اماکن دولتی تمهیدات بیشتری برای پیشگیری از سرقت اعمال کنند.

وی بابیان اینکه نباید شهرداری اجازه ساخت مجتمع‌های بدون پارکینگ را بدهد افزود: حفاظت بانک‌ها از اماکن خود قابل‌قبول نیست و باید تجهیز شوند همچنین دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به تجهیز ورودی بیمارستان‌ها به دوربین اقدام کند.

وی سپس با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی استان در تأمین امنیت عمومی اظهار داشت: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس اجازه بسیاری از فعالیت‌های مجرمانه را گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه