English

رئیس سازمان برنامه و بودجه قم:

۹۵ درصد جمعیت استان قم در شهرها ساکن هستند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم از سکونت 95 درصدی جمعیت این استان در شهرها خبرداد.

95 درصد جمعیت استان قم در شهرها ساکن هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود نوربخش ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بودجه سال آینده کشور نسبت به سال جاری 14 درصد رشد خواهد داشت، اظهار کرد: تمام تلاش ما از ابتدای سال جاری بر این بوده است که اعتبارات استان قم در بودجه سال 1399 رشد داشته باشد.

وی ادامه داد: 95 درصد جمعیت استان قم در شهرها ساکن هستند و کمتر از پنج درصد جمعیت این استان در روستاها زندگی می‌کنند، استان قم تک شهرستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: اعتبارات هزینه‌ای در کل کشور در سال آینده 12 درصد رشد دارد،  در سال 1399 اعتبارات هزینه‌ای استان قم 200 میلیارد تومان است که 12.5 درصد نسبت به سال جاری رشد دارد. جایگاه استان در اعتبارات هزینه‌ای در کشور 31 است و امکان افزایش چشمگیر اعتبارات هزینه‌ای استان به دلیل تک شهرستانی استان قم وجود ندارد.

نوربخش با اشاره به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه استان قم اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه استان در سال آینده 321 میلیارد تومان است، در حالی که این بودجه در سال جاری 265 میلیارد تومان است و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه استان قم در بودجه سال آینده نسبت به بودجه سال جاری، 21 درصد رشد دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه