English

تهاتر کالا مهمترین راه کاهش مشکلات اقتصادی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، از برپائی نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان البرز در بهمن ماه سال جاری در اتاق بازرگانی ایران خبر داد.

تهاتر کالا مهمترین راه کاهش مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رحیم بنا مولائی روز چهارشنبه در  ششمین نشست "کمیسیون اقتصاد و دارو اتاق بازرگانی البرز " گفت: از وزارت امور خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف باید تهاتر کالا را در برنامه گفت وگو های خود با مقامات سایر کشورها قرار دهند.

وی افزود: با توجه به چالش مبادلات ارزی ، تهاتر کالا مهمترین راه کاهش مشکلات اقتصادی است .

بنا مولائی که ریاست کمیته مشترک اقتصادی ایران و لهستان را نیز برعهده دارد افزود: کشور لهستان علاقه مند به همکاری تجاری با ایران به ویژه در بخش دارو است که می توان در مبادلات با این شکور به شکل تهاتر کالا استفاده کرد.

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می توانیم در واردات و صادرات کالا با لهستان مشارکت و همکاری داشته باشیم و روابط تجاری با این کشور را توسعه دهیم.

وی اظهار داشت: در صورتی که مدیران ارشد دولت به صورت مستمر در جریان چالش های بخش صنعت قرار گیرند و واقعیت ها آنطور که هست به آنان منتقل شود به طور قطع  تصمیم گیری ها برای رفع مشکلات این بخش راهگشا خواهد بود.

استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بوده که بخشی از تولید این صنایع صادراتی است.

بنامولائی گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اولویت نخست  بخش خصوصی کشور قرار دارد.

وی از برپائی نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان البرز در بهمن ماه سال جاری در اتاق بازرگانی ایران خبر داد و  گفت: حضور قوی بخش دارو در این نمایشگاه  می تواند گامی در معرفی هر چه بیشتر این قطب صنعت کشور باشد.

در این نشست موانع و مشکلات نقدینگی شرکت های دارو سازی و ارائه راه حل برای برون رفت از بحران مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی