English

کارگاه عکاسی با موضوع مناظره شهری در قم برگزار می‌شود

کارگاه «عکاسی مناظر شهری» از سلسله کارگاه‌های فراخوان عکس «قم، شهر من» به همت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم روز یکشنبه 22 دی‌ماه 1398 در قم برگزار می‌شود.

کارگاه عکاسی با موضوع مناظره شهری در قم برگزار می‌شود

به گزراش خبرگزاری موج قم، نخستین کارگاه جانبی فراخوان عکس “ قم، شهر من ” شامل کلاس تئوری و تور عکاسی با حضور مهدی وثوق‌نیا مدرس برجسته دوره‌های عکاسی برگزار خواهد شد.

وثوق‌نیا در کارگاه تئوری به مرور آثار برخی عکاسان صاحب‌نظر در حوزه عکاسی مناظر شهری می‌پردازد و حاضران شاهد منتخبی از آثار او در حوزه عکاسی مناظر شهری خواهند بود.

وی فارغ التحصیل کار‌شناسی عکاسی از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران است و آثار او تاکنون در 12 نمایشگاه انفرادی و ۵۰ نمایشگاه گروهی داخل و خارج از کشور به نمایش در آمده است. وثوق‌نیا داور جشنواره‌های متعدد عکاسی، کیوریتور، مدرس دانشگاه و برگزار کننده بیش از 30 کارگاه‌ تخصصی در زمینه عکاسی مستند ‌است.

کارگاه «عکاسی مناظر شهری» در نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 به شکل تئوری و در نوبت عصر از ساعت 14و30 دقیقه تا 16و30 دقیقه به صورت تور عکاسی برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه برای عکاسان قمی آزاد و رایگان است اما تنها عکاسانی مجاز به حضور در تور عکاسی هستند که در کارگاه تئوری حضور داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند در تاریخ و زمان یاد شده به نشانی میدان معلم، انتهای کوچه 1، حوزه هنری قم (جنب پاساژ زمزم) مراجعه نمایند.

فراخوان عکس «قم، شهر من» با موضوعات فضاهای شهری، هویت شهری و فرهنگ شهروندی به همت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم و خانه عکس حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی