English

با ابلاغ شرکت ملی گاز ایران،

اجرای پروژه‌های گازرسانی گیلان غرب و سرپل ذهاب سرعت می‌گیرد

سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه و دیدار با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های گیلان غرب و سرپل ذهاب، مشکلات و موانع پیش رو پروژه‌های گازرسانی را بررسی و دستورات لازم در راستای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را ابلاغ کرد.

اجرای پروژه‌های گازرسانی گیلان غرب و سرپل ذهاب سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: طی جلسه مشترک سرپرست مدیریت گازرسانی با حضور فرمانداران شهرستان‌های گیلان غرب و سرپل ذهاب در خصوص پروژه‌های شهرستان گیلان غرب ازجمله محور بیگ رضایی، باسکله، گور سفید و دشت دیره مقرر شد مشکلات معارضین گازرسانی مسیر پروژه‌ها توسط فرمانداری مربوطه پیگیری و رفع معارض شود و شرکت گاز استان کرمانشاه نسبت به تسریع در گازرسانی به روستاهای محورهای فوق اقدام کند و همچنین تمهیدات و هماهنگی‌های لازم از سوی فرمانداری با بنیاد مسکن جهت مرتفع کردن مشکلات خانوارهایی که خارج از طرح هادی هستند صورت گیرد.

سیروس شهبازی یادآور شد: در خصوص پروژه‌های شهرستان سرپل ذهاب، گازرسانی به محور دشت ذهاب با توجه به معارضین موجود در راستای تسریع در انجام پروژه مشکلات معارضین و تحصیل اراضی با محوریت فرمانداری مرتفع و همچنین در خصوص تسریع در انجام باقیمانده روستاهای محور قلعه شاهین و محور بریموند و باقیمانده پروژه بند «ق» نیز ضمن پیگیری از طریق گاز استان، همکاری لازم از طریق شهرداری نسبت به ارائه مجوزات لازم و پیگیری رفع معارضین پروژه توسط فرمانداری شهرستان به عمل آید.

شهبازی ادامه داد: همچنین فرمانداران شهرستان‌های مربوطه در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان موافقت کردند نسبت به واگذاری زمین رایگان به شرکت گاز استان جهت احداث ساختمان اداری اقدام کنند.

 این مقام مسئول گفت: در ادامه، سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ضمن برگزاری جلسه با فرماندار کرمانشاه و بخشداران حوزه در محل فرمانداری، در خصوص مشکلات گازرسانی در شهرستان کرمانشاه بخش‌های سرفیروزآباد، کوزران، قره‌سو و... بررسی و پس از بحث و تبادل‌نظر مقرر شد از طریق فرمانداری مشکلات معارضین مربوطه مرتفع و از طریق شرکت گاز استان نسبت به تسریع در اجرای پروژه‌های مذکور اهتمام ویژه به عمل آید.

لازم به ذکر است، در حال حاضر، در شهرستان کرمانشاه، گازرسانی به 170 روستا در قالب 6 پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل‌توجهی نیز برخوردار است و در حال حاضر جهت شهرستان گیلان غرب و سرپل ذهاب گازرسانی به 148 روستا در قالب 10 پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه