English

امام جمعه یزد؛

سردار سلیمانی مالک اشتر نظام بود

امام جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی در عمل، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و اهداف و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش بر نداشت.

سردار سلیمانی مالک اشتر نظام بود

به گزارش خبرگزاری یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی سرفراز افزود: تمام زندگی این شهید سربلند و مجاهد بزرگ انقلابی در راه ولایت و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

وی ادامه داد: مزد این سردار عزیز اسلام و قرآن نباید چیزی غیر از شهادت در راه حریم حق و حرم باشد که عاقبت به آرزویش رسید و مظلومانه توسط آمریکایی‌های متجاوز به فوز شهادت رسید.

امام جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی در عمل، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و اهداف و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش بر نداشت.

ناصری اظهار داشت:  این  شهادت نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرنان ایران و جبهه مقاوم ایجاد نمی‌کند که موجب قوی‌شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها می‌شود. 

وی بیان داشت: مردم عراق باید با درس‌آموزی از جنایات آمریکا و حامیان او قوی‌تر و مسجم‌تر در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می‌کنند که نصرت حق نزدیک است و دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد به پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با شهادت سلیمانی اشاره و تصریح کرد: نقش این سردار بر کسی پوشیده نیست به خصوص در نبرد با داعش که باید یاد و خاطره او همواره  گرامی داشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه