English

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا :

نجات جوان اعدامی از مرگ با بخشش اولیای دم در شهرضا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا گفت: با تلاش و پیگیری خانواده متهم، هماهنگی انجام شده و تحت تاثیر بزرگواری اولیاء دم رنگ بخشش بار دیگر حکم قصاص نفس را منتفی کرد.

نجات جوان اعدامی از مرگ با بخشش اولیای دم در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین رزاززاده تصریح کرد: با توجه به اینکه حکم قصاص نفس احد از محکومین اجرای احکام کیفری شهرستان شهرضا صادر ، ابلاغ  و در آستانه اجرا بود، در لحظه های آخر بخشش و بزرگواری اولیاء دم مانع اعدام قاتل در شهرضا شد.

وی افزود: پرونده هم اکنون به دادگاه صادر کننده حکم ارسال شده تا با توجه به رضایت، رای جدید وی که احتمالا مدتی حبس است صادر شود.

رزاززاده گفت: قاتل از تابستان سال جاری که استیذان قصاص او آمد منتظر اجرای حکم قصاص بوده که یک مرتبه هم اعدام وی به تعویق افتاد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا افزود: قصاص حق اولیای دم است اما این بزرگواران بخشش را انتخاب کردند تا ضمن نه گفتن به روحیه انتقام جویی، فرصتی را برای اصلاح و بازسازی شخصیت قاتل فراهم کنند.

به گزارش موج؛ قاتل جوان شهرضایی ، 3سال پیش در یک درگیری چند نفره با چاقو اقدام به قتل می کند و اکنون که 23 سال دارد بعد از اینکه یکبار اجرای قصاص وی به تعویق افتاد، درمدت تعویق با رضایت اولیای دم ،اعدام نشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه