English

از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی تایید شد

پس از گذشت دو روز از سانحه جنگنده میگ -۲۹، دقایقی پیش ارتش جمهوری اسلامی شهادت خلبان این جنگنده را تایید کرد.

 شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی تایید شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، به نقل از روابط عمومی ارتش، روز چهارشنبه مورخه ۴ دی ماه سال‌جاری یک فروند جنگنده میگ- ۲۹ ارتش درحین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد.

در این سانحه به‌دلیل شرایط بد جوی و با وجود اعزام تیم‌های مختلف جستجوگر از تکاوران و یگان‌های هوانیروز ارتش و سپاه، هلال احمر،کوهنوردان محلی و مردم منطقه، شناسایی محل سقوط جنگنده و یافتن اطلاعات از وضعیت خلبان به سختی انجام شد که سرانجام ظهر امروز، شهادت «سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی» محرز شد.

شایان ذکر است این خلبان شجاع در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و دوره های مقدماتی و تکمیلی خلبانی خود را زیر نظرخلبانان خبره ارتش طی کرد.

وی پس از پایان دوره خلبانی به‌عنوان خلبان جنگنده اف ۵ در نیروی هوایی مشغول به انجام وظیفه در حراست از آسمان ایران اسلامی شد و پس از آن با طی دوره خلبانی هواپیمای میگ- ۲۹،  خدمت صادقانه خود را با این جنگنده  در پایگاه شهید فکوری تبریز ادامه داد.

 سرهنگ خلبان شهید محمد رضا رحمانی، یکی از خلبانان زبده و باتجربه نیروی هوایی ارتش بود که با روحیه جهادی و با انجام صدها مرحله پرواز در ماموریت‌های مختلف کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایجکتش حتما کار نکرده

  • علیرضا

    چرا با چتر نجات نپرید.یعنی چرا اجکت نکرد؟؟؟چرا هیچکسی جوابگو نیست؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه