English

رییس دانشگاه آزاد یزد؛

اساتید به کیفیت پایان نامه ها و تناسب با نیاز جامعه دقت کنند

رییس دانشگاه آزاد یزد گفت: از اساتید خواسته شده نسبت به بالا بودن سطح کیفی پایان‌نامه‌ها و همچنین تطبیق موضوع آن با نیاز روز جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

اساتید به کیفیت پایان نامه ها و تناسب با نیاز جامعه دقت کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد یزد به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در کل استان یزد تاکنون 78 هزار فارغ التحصیل داشته اظهار داشت: این آمار مربوط به کل واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد است و 55 هزار نفر  از این افراد تنها از واحد یزد فارغ‌التحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد یزد با اشاره به اینکه 37 سال از عمر این دانشگاه می‌گذرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به گسترش فعالیت دانشگاه آزاد در شهرهای مختلف کشور، دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه بیشتر بومی و دانشجویان غیربومی در مقاطع تحصیلات تکمیلی بیشتر هستند.

وی تعداد فارغ التحصیلان خانم و آقا این دانشگاه را تقریبا مساوی دانست و افزود: با توجه به ضرورت تعریف رشته‌های دانشگاهی بر اساس نیاز بازار، در طول چند سال گذشته سعی شده هر رشته جدید تنها بر اساس نیاز روز ایجاد شود تا فارغ التحصیلان بیکار نباشند.

طباطبایی با تاکید بر اینکه این دانشگاه به بحث کیفی تحصیل دانشجویان توجه بسیار ویژه‌ای دارد ادامه داد: از اساتید خواسته شده نسبت به بالا بودن سطح کیفی پایان‌نامه‌ها و همچنین تطبیق موضوع آن با نیاز روز جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه