English

جواد رشیدی خبر داد:

همه تسهیلگران بخش کشاورزی استان خانم هستند/فعالیت بیش از ۳ هزار تسهیل‌گر کشاورزی در استان

مدیر هماهنگی و ترویج مشارکت های مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بیش از 3 هزار مددکار و تسهیل‌گر کشاورزی در استان همدان فعالیت می‌کنند که همه تسهیل‌گران بخش کشاورزی خانم هستند.

همه تسهیلگران بخش کشاورزی استان خانم هستند/فعالیت بیش از 3 هزار تسهیل‌گر کشاورزی در استان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جواد رشیدی، مدیر هماهنگی و ترویج مشارکت های مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اشاره به اینکه همه تسهیلگران بخش کشاورزی استان خانم هستند، گفت: در این گردهمایی اساتید دانشگاه و تحلیلگران زن و مددکاران کشاورزی استان نظرات و ایده‌های خود را برای اعتماد سازی روستاییان، افزایش تولید محصولات کشاورزی، کاهش مصرف آب کشاورزی و کاهش مواد زا ید کشاورزی مطرح کردند.

جواد رشیدی از فعالیت بیش از هزار زن تسهیلگر کشاورزی در استان خبر داد و افزود: همه تسهیلگران بخش کشاورزی استان خانم هستند و وظیفه آنها شناسایی و پرورش استعداد ها و پتانسیل های بانوان روستایی و تشکیل تشکل های مردمی بانوان در روستاهاست.

وی هدف از این گردهمایی را هم فکری تحلیلگران و مددجویان و تسهیل گران بخش کشاورزی دانست و ادامه داد: مددکاران ترویجی جهاد کشاورزی ، تجربیات و روش های نوین کشاورزی را از کشاورزان خرد و کلان و کارشناسان به روستاییان منتقل می‌کنند و از این طریق سهم مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ها دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه