English

در آستانه سالگرد عملیات کربلای چهار، ملازم اول؛ غواص، چاپ شد

کتاب ملازم اول؛ غواص در آستانه سالگرد عملیات کربلای چهار به چاپ رسید.

در آستانه سالگرد عملیات کربلای چهار، ملازم اول؛ غواص، چاپ شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محسن صیفی کار، نویسنده ملازم اول؛غواص اضافه کرد: محسن جام‌بزرگ، قهرمان اصلی این کتاب پس از اعزامش از کلاس های تدریس در آموزش و پرورش همدان به جبهه های جنگ، در عملیات هایی چون والفجر۲، شناسایی بشگان، والفجر پنج، والفجر هشت، عملیات انصار در جزیره مجنون و در نهایت در عملیات کربلای چهار حضور فعال و تاثیر گذار داشت. 

کتاب ملازم اول؛ غواص، روایتی از دلاوری‌های محسن جام‌بزرگ غواص و نیروی چیره‌دست واحد اطلاعات عملیات لشکر انصارالحسین(ع) همدان است که به تازگی منتشر شد. 

وی گفت: جام‌بزرگ در عملیات کربلای چهار با جراحت بسیار شدیدی به اسارت عراقی ها درآمد و در کتاب یاد شده به نقش ویژه این رزمنده و رزمندگان گردان "جعفر طیار" قبل از عملیات کربلای چهار در حوزه آموزش غواصی به رزمندگان و بعد از اسارت اشاره شده است. 

صیفی کار افزود: "ملازم اول؛ غواص" از تولیدات مشترک حوزه هنری و سپاه انصارالحسین(ع) همدان است که ۲۶ فصل و ۸۳۸ صفحه دارد و همزمان با سالگرد عملیات کربلای چهار از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب می شود. 

این پژوهنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این کتاب روایتگر عملیات کربلای چهار و درخشش رزمندگان استان همدان از دوران کودکی، سربازی، انقلاب، گشت های شناسایی اطلاعات و عملیات و روایت های مختلف گردان غواصی در سال های دفاع مقدس است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی