English

مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران:

شورای راهبردی خادمان بین‌الملل مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد

مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه برای معرفی هر چه‌بهتر این پایگاه عظیم تشیع نیاز به بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان حوزه بین‌الملل داریم گفت: بر این اساس شورای راهبردی خادمان بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با حضور اساتید ارشد حوزه بین‌الملل راه‌اندازی شد.

شورای راهبردی خادمان بین‌الملل مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه در دنیای امروز ارتباطات در جریان سازی به‌ویژه در حوزه بین‌الملل نقش ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران نیز برای معرفی هر چه‌بهتر این مکان مقدس که رهبر انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان پایگاه عظیم تشیع یادکردند، در سطح بین‌المللی نیاز به بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسانی دارد که در این حوزه خبره هستند.

وی ادامه داد: به‌منظور تحقق این هدف به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای رسمی و غیررسمی در داخل و خارج از کشور و استفاده از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های بین‌الملل بودیم تا بتوانیم مسجد مقدس جمکران را به‌عنوان میعاد منتظران و مرکز نشر معارف مهدویت که مورد رضایت ولی خداست در سطح جهانی مطرح کنیم.

مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دفتر تهران مسجد مقدس جمکران از اساتید و فعالان ارشد حوزه بین‌الملل دعوت کرد تا برای اثرگذاری و جریان سازی مهدوی در این حوزه حرکت اثرگذاری را آغاز کنند و بر این اساس شورایی در دفتر تهران با حضور اساتید و خبرگان راه‌اندازی و برگزاری جلسات آن آغاز شد.

صدوقی با تأکید بر اینکه این شورا با دو رویکرد عدالت‌گستری و منجی کار خودش را آغاز شد، گفت: بحث عدالت‌گستری و منجی دو خواسته جامعه بشری امروز است که هردوی این‌ها در ارتباط با حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) ظرفیت تبلیغی دارند.

وی بیان کرد: این شورا در تهران جلساتی را با تولیت مسجد مقدس جمکران و بزرگانی که در حوزه‌های بین‌المللی وعدالت‌گستری و منجی صاحب‌نظر هستند برگزار کرد و به‌تدریج اساتید مختلفی به این شورا پیوستند و درنتیجه شورای راهبردی خادمان بین‌الملل مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد که امیدواریم ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته باشد و خشنودی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه