English

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۴ مورد کیک حاوی قرص در لرستان شناسایی و ضبط شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کشف 4 نمونه کیک آلوده در سه شهر استان خبر داد.

4 مورد کیک حاوی قرص در لرستان شناسایی و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، امین حسنوند، گفت: 4 نمونه کیک حاوی قرص در لرستان کشف شده که نسبت  آلودگی آنها در دست بررسی است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر مسمومیت با کیک حاوی قرص در لرستان واصل نشده، لذا پس از انجام آزمایش های لازم نوع قرص بارگذاری شده و احتمال آلوده بودن آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

کیک های حاوی قرص در 3 شهر لرستان کشف شده اند

وی تصریح کرد: از مجموع کیک های آلوده کشف شده در لرستان، یک مورد کیک آلوده در خرم‌آباد، ۲ مورد کیک حاوی قرص در ازنا و یک مورد در بروجرد بوده که مراتب جهت انجام آزمایشات لازم به تهران ارسال می شود.

این در حالی است که به گفته مسوولان وزارت بهداشت، تاکنون مدرکی مبنی بر اینکه کیک‌های آلوده در اندازه وسیع و گسترده تولید یا توزیع شده‌اند وجود نداشته و پیش بینی می شود که برخی با این اقدام، سعی در حاشیه‌سازی برای صنایع غذایی کشور را دارند.

در همین رابطه، محمد حسین عزیزی مدیرکل نظارت برفرآورده های غذایی وزارت بهداشت در این باره اعلام کرده که جاسازی قرص و کپسول در برخی کیک های برند ایرانی به صورت عمدی و پس از خروج از کارخانه صورت گرفته که اقدامی جهت تشویش اذهان عمومی است.

گفتنی است روز گذشته، مدیران آموزش و پرورش لرستان، خبر از عدم وجود کیک های حاوی قرص در سطح مدارس لرستان دادند.

مردم از مصرف کیک حاوی قرص پرهیز کنند

خبرگزاری موج از عموم مردم لرستان می خواهد مایحتاج مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و در هنگام مصرف کیک، بیسکویت و کیک نان، از عدم وجود قرص های مشکوک در لایه های آن مطمئن شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه