English

فرمانده انتظامی شهرستان قم:

وجود عطاری‌های متخلف تهدید محسوب می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: عطاری‌هایی که اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی در قالب دارو می‌کنند برای شهر قم تهدید محسوب می‌شوند.

وجود عطاری‌های متخلف تهدید محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم، با اشاره به برگزاری طرح‌های شناسایی و برخورد با عطاری‌های غیرمجاز در یک ماه گذشته، اظهار داشت: در این طرح 25 واحد عطاری مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶۵ درصد معادل ۱۶ واحد در کنار فروش مواد دارویی و گیاهی، اقدام به خریدوفروش داروهای غیرمجاز و یا داروهایی که پایه مواد مخدر دارد، کرده بودند که اقدام‌های انتظامی در راستای برخورد با آن‌ها صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: وجود این تعداد عطاری متخلف که اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی در قالب دارو می‌کنند، برای شهر قم تهدید محسوب می‌شود و مسئولان امر باید اقدام‌های پیشگیرانه را در دستور کار داشته باشند.

جعفریان بابیان این‌که 13 عطاری متخلف در ناحیه 2 قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این عطاری‌ها موادی ازجمله قرص و شربت متادون، کپسول دتا، مشروبات الکلی و قرص ب 2 به فروش می‌رسید.

وی تصریح کرد: بخشی از این مواد از عطاری‌هایی که مجوز قانونی فعالیت دارند، کشف‌شده و این معضل نیازمند ورود جهادی اتحادیه‌ها و سازمان‌های مسئول می‌باشد.

جعفریان با تاکید بر این‌که تخلف عطاری‌ها در زمینه فروش مواد مخدر قابل‌چشم‌پوشی نیست، ادامه داد: تاکنون نتایجی که باید از نظارت اصناف بر عطاری‌ها حاصل می‌شد، در حد انتظار نبوده و یا کمرنگ بوده است.

وی تصریح کرد: امنیت شهر قابل معامله با هیچ بخشنامه‌ای نیست و برای حفظ آن باید برخوردهای انتظامی با تخلف‌ها صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه