سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

اعضای جدید در شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شدند

اعضای جدید در مناصب مدیریتی و مشاوره ای شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر عامل این شرکت، منصوب شدند.

مسعود پاکزاد 3

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای تحول آفرینی و افزایش سطح کار آمدی برای تسریع وتوانمندسازی بیشتر فعالیت های شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب، طی احکام جداگانه ای از سوی مسعود پاکزاد مدیر عامل شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان ، افراد ذیل در مناصب مدیریتی و مشاوره ای این شرکت تخصصی منصوب شدند.

بابک تراکمه به سمت مشاور فن اوری وزیر ساخت(سوابق: عضو هیات مدیره همراه اول ومعاون شرکت مخابرات ایران  ومعاون استانداری هرمزگان )

شهروز شجاعی به سمت معاون مهندسی، برنامه ریزی وتوانمند سازی (سوابق؛ عضو هیات مدیره ومعاون شرکت آب منطقه ای هرمزگان، مدیر عامل شرکت توسعه وعمران قشم وابسته به منطقه ازاد قشم )

محمد صادقی به سمت مشاور توسعه ای و روابط بین الملل.(با سوابق؛ ریاست هیات مدیره پالایشگاه نفت بندر عباس ومشاور اموربین الملل استاندار هرمزگان،وکیل استخدامی کمیساریای عالی سازمان ملل )

محمد کمالی به سمت مدیر حقوقی وامور قراردادها (با سوابق؛ مشاور حقوقی استاندار هرمزگان و وکیل پایه یک دادگستری )

شهاب بینایی به سمت مشاور برنامه ریزی (با سوابق؛ عضو هیات مدیره قائم مقام شرکت اب وفاضلاب استان هرمزگان، عضو هیات مدیره طرح آبرسانی به شهرهای خلیج فارس)

علیرضا خورشید زاده به سمت مدیر روابط عمومی و تشریفات(با سوابق؛ مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان و مدرس مدیریت پیشرفته رسانه وروابط عمومی، رئیس اسبق خانه مطبوعات، عضو شورای اطلاع رسانی‌استان هرمزگان ومناطق ازاد کشور)

در بخشی از احکام صادر آمده است: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، حرکت همه جانبه در مسیر منویات مقام معظم رهبری واستفاده از تجارب وسوابق مفید، با رعایت قوانین ومقررات  در انجام امور محوله در دولت تدبیر وامید وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق وموید باشید

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان مسعود پاکزاد مدیر عامل، همچنین با قدر دانی از آقایان صیاد، دهقانی، چخماقی،  دکترپاک نیا، خاکساریان و آزاد بخت که قبل از این در سمت های فوق فعالیت داشته اند، از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی توفیق نموده است.

شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان با مساحتی قریب به ۱۰ هزار هکتار در ۳۰ کیلومتری شرق عسلویه در منتهی الیه غربی استان هرمزگان و  مرز ۳ استان هرمزگان، بوشهر و فارس به عنوان مهمترین گزینه برای استقرار صنایع انرژی بر محسوب می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حامد

    چطور آقای محمد کمالی که در حال حاضر بخشدار کیش هستن می تونن در یک شرکت دولتی دیگر پست رسمی بگیرن؟؟؟؟؟

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه