English

رییس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان؛

بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان در استان ها تشکیل می شود

رییس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان گفت: بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان به تدریج در ۲۱ استان باقی مانده کشور در آینده نزدیک تاسیس می شود.

بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان در استان ها تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  علیقلی حسنی اعظمی رییس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان گفت: با اجرای طرحی در کشور برای هر استان جهت ساخت دانشگاه جامع، ۱۰۰ هکتار زمین پیش بینی شده است.

وی در حاشیه شروع به کار این نهاد با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کار دانشگاه فرهنگیان افزود: این واحد دانشگاهی به عنوان یک مرکز علمی ماموریت گرا موظف به جذب و پرورش نیروهای ماهر مورد نیاز نظام تعلیم و تربیت است.

وی استفاده از ظرفیت افراد نیکوکار و خیراندیش را در این مرکز آموزش عالی ضروری دانست و اظهارداشت: وجود چنین ظرفیت در استان ها که حامی توسعه اقتصادی است، در ایران پیشینه بسیار خوبی در بخش نیکوکاری دارد.

حسنی اعظمی در ادامه با اشاره به ایجاد بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان در یزد اظهار داشت: این نهاد خیری به تدریج در ۲۱ استان باقی مانده کشور در آینده نزدیک تاسیس می شود.

رییس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ایران اضافه کرد:  در افراد خیر ظرفیت بسیار خوبی در راستای تقویت بنیه فرهنگی و دانشگاهی وجود دارد، استفاده از این ظرفیت در دوره آموزش عالی امری ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه