English

حضور یزد در نشست سازمان های نظام مهندسی کشاورزی منطقه ۱ کشور

نشست آموزشی سازمان های نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور در هرمزگان برگزار شد.

حضور یزد در نشست سازمان های نظام مهندسی کشاورزی منطقه 1 کشور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشستی با حضور ابراهیمی معاون آموزشی و فنی و رفیعی مدیر برنامه ریزی آموزش سازمان مرکزی و معاونین آموزشی استان های منطقه یک کشور یعنی یزد، کرمان، زاهدان، خراسان جنوبی، کرمان جنوب و هرمزگان با ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان برگزارگردید.

معاون آموزشی سازمان مرکزی در این نشست به ایراد سخن پرداخت و گفت: اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی، گسترش فن آوری های جدید و جذب و انتقال تکنولوژی های نوین کشاورزی از سیاست های راهبردی معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی در این دوره می باشد.

ابراهیمی منابع انسانی توسعه یافته را باعث پیشرفت و توسعه سازمان و برنامه های آن دانست و افزود: سازمان برای نهادینه کردن برنامه های خود بایستی سیاست نهادسازی را مد نظر قرار دهد که ایجاد و راه اندازی مراکز انتقال دانش و تکنولوژی، کسب و کارهای نوین کشاورزی، مراکز مهارت آموزی و توان افزایی، پژوهش های کاربردی کشاورزی و مراکز علوم و فنون کشاورزی از جمله این نهادها می باشند.

وی اظهار داشت: جلب مشارکت حداکثری بخش خصوصی برای اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف تعیین شده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ضروری می باشد.

لازم به ذکر است: در این سفر معاونین آموزشی از اولین و تنها مرکز تکثیر و پرورش کروکودیل در خاورمیانه که در زمینی به مساحت حدود 12 هزار متر مربع توسط بخش خصوصی در جزیره قشم احداث و راه اندازی شده است بازدید به عمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه