English

روحانیان بحرینی مقیم قم سفر هیات اسرائیلی به بحرین را محکوم کردند

جمعی از علما و فضلای بحرینی مقیم قم در بیانیه‌ای سفر هیات اسراییلی به بحرین را محکوم کردند.

روحانیان بحرینی مقیم قم سفر هیات اسرائیلی به بحرین را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ترجمه متن بیانیه به این شرح است:به نام خدایی که نابودکننده ظالمان، دریابنده گریختگان، کیفر دهنده ظالمان  و فریادرس مظلومان است،به نام خدایی که نابودکننده ظالمان، دریابنده گریختگان، کیفر دهنده ظالمان و فریادرس مظلومان است.

در این بیانیه آمده است:فریاد زننده حق دارد فریاد وا اسلاما و وا غربتا و وا وحشتا در کشور ما سر دهد،آیا این درست است که صهیونیست ها به راحتی در خیابان‌ها و بازارهای بحرین به صورت علنی جولان دهند ولی به گونه‌ای رفتار شود که انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده است!

بیانیه حاکی است:آیا درست است که حاکم بحرین ازخاخام یهودی موشه عمار، رئیس جمهور سابق اسرائیلِ نا مشروع استقبال کند؟!!!برای هماهنگ کردن سفر این خاخام به بحرین دستگاه‌ها و افراد مختلف اسرائیل از جمله وزارت خارجه این رژیم به گونه‌ای مشارکت کرده‌اند که انگار این قضیه امری عادی و طبیعی است!!!!

این علما و فضلای بحرینی مقیم قم در این بیانیه تاکید کردند:قسم می‌خوریم که این امر، عینا اجرای پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که از سال‌ها پیش تاکنون تلاش می‌کند آن را محقق کند.

در این بیانیه ذکر شد:ما ضمن رد هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، استقبال از خاخام مذکور و اسرائیلی‌هایی که با حضور خود سرزمین پاک و طاهر  بحرین را آلوده کردند به شدت محکوم می‌کنیم و از همه خواستاریم تا این اقدامات را با اعلام موضوع برای ثبت در پیشگاه خدای متعال و سپس تاریخ محکوم کنند. ظلم با سکوت باقی می‌ماند و ظالم چنانچه با واکنشی مناسب مواجه نشود به ظلم خود ادامه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است:مسئولیت این امر بر دوش همگان است و بر همه  آحاد واجب است هر طور که می‌توانند این اقدامات را محکوم کنند،خدا از نیت همگان آگاه است و  بهترین مولا و بهترین یاور برای بندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه