English

معاون مالی قوه قضاییه خبر داد

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی در اصفهان

معاون مالی قوه قضاییه ازآغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی در اصفهان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدحسین فروزان‌مهر ضمن بازدید از محل اجرای پروژه مجتمع قضایی اصفهان، فرمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه را صادر کرد.

وی گفت: سند بالادستی ما سند تحول قوه قضاییه است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و از سوی ایشان ابلاغ شده و متناسب با آن سیاست‌ها، برنامه‌ریزی انجام شده است.

فروزان‌مهر اضافه کرد: یکی از سیاست‌های این سند تأمین زیرساخت‌های امر قضاست که عمدتاً مربوط به تأمین فضاهای فیزیکی مورد نیاز است که بیشتر اعتبارات آن دولتی است و با توجه به وضعیت ویژه اقتصادی که امروز با آن روبه رو هستیم، شرایط سختی پیش روی همه سازمان‌ها و نهادها و حتی نظام پیمانکاری قرار گرفته است.

معاون مالی قوه قضاییه خاطرنشان ساخت: البته ما پیش از این و در زمان جنگ تحمیلی با شرایط سخت‌تری مواجه بودیم که با همراهی و همدلی همه مردم و نهادها این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی مدت زمان سه ساله برای اجرای این پروژه تصریح کرد: امروز نیز با وجود این شرایط در صورت تأمین منابع مالی، معاونت مالی قوه قضاییه و پیمانکار این آمادگی را دارند تا این پروژه را ظرف مدت زمان کمتری به پایان برسانند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در پایان تأکید کرد: استان اصفهان یکی از استان‌هایی است که در اولویت تأمین فضاهای فیزیکی است و ما پیگیری‌های خودمان را در مرکز خواهیم داشت و این پروژه یکی از اولویت‌ها در قوه قضاییه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه