English

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در اصفهان برگزار می شود

اختتامیه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری ۲۱ آذرماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دبیر اجرایی سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری  در جمع اصحاب رسانه گفت: هدف اصلی گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری ایجاد فضای گفتمان سازی در توسعه پایدار می باشد.

علی تقیان با اشاره به شاخصه‌های حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: اصلی‌ترین عامل در پایداری شهرها جمعیت است که نرخ رشد جمعیت و میزان مهاجرت‌ها به توسعه پایدار شهری کمک می کند.

وی اضافه کرد: تغییر اقلیم یکی دیگر ازشاخصه‌های پایداری درشهرها  است که باتوجه به گسترش شهرنشینی و شناخت تغییرات ناشی از آن باید پایداری شهرها مورد توجه قرار گیرد.

دبیر اجرایی سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری گفت: آلودگی هوا یکی از عوامل مهم در محیط زیست است که باید در کلانشهر اصفهان این عوامل آلوده ساز شناسایی و از تشدید آنها جلوگیری گردد.

وی افزود: در بخش علمی دبیرخانه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در سال اول ۱۳۶ مقاله تخصصی،  سال دوم ۲۳۳ مقاله و در سال سوم ۱۲۶ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

تقیان اظهار کرد: دراختتامیه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری سه لوح زرین اهداء می شود که لوح زرین خلاقیت به نوجوان ۱۵ ساله که برای نخستین بار در دنیا سنگی تولید کرده که آلودگی هوا را جذب می کند ، لوح زرین امید ساز برتر به یک جوان گیلانی اهداء خواهد شد و لوح زرین ایده برتر به دو شرکت استارتاپی و دانش بنیانی اهداء خواهد شد.

به گزارش موج، اختتامیه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز ۲۱ آذرماه در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه