English

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان مطرح کرد:

ثبت نام موبایلی داوطلبان مجلس

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با اشاره فرایند نام نویسی در سامانه جامع انتخابات در فرمانداری یا وزارت کشور ، از ثبت نام موبایلی داوطلبان مجلس، سخن گفت.

ثبت نام موبایلی داوطلبان مجلس

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدحسن میرزایی، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به ثبت نام موبایلی داوطلبان مجلس، بیان کرد: به منظور سهولت در نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس، نرم افزار ویژه تلفن همراه در دسترس آنها قرار گرفت.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان افزود: فرایند نام نویسی در سامانه جامع انتخابات در فرمانداری یا وزارت کشور حدود ۱۵ دقیقه طول می کشید اما با استفاده از نرم افزار موبایلی می توان در کمتر از ۳ دقیقه نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

میرزایی اضافه کرد: داوطلب نمایندگی مجلس با اسکن مدارک هویتی، تحصیلی و دیگر مدارک مورد نیاز، نسبت به نام نویسی با استفاده از نرم افزار موبایلی اقدام و در پایان این فرایند «کُد رهگیری» در اختیار وی قرار می گرفت.

وی اظهارداشت: بعد از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، تکمیل پرسشنامه و ارسال آن توسط داوطلب، اطلاعات مربوط به صورت خودکار در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخاباتی قرار داده می شد و داوطلب باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری مرکز مرکز حوزه انتخاباتی خود مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی می کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه