English

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان:

رسالت ما اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است/رسانه ها به طرح حمایت از کالای ایرانی کمک کنند

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان با اشاره به اینکه کلیه فعالیت های این بانک بر اساس 4% کارمزد است، گفت: رسالت ما اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است.

رسالت ما اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است/رسانه ها به طرح حمایت از کالای ایرانی کمک کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسام‌الدین اسعدی ظهر امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران  اظهار داشت: امسال نیز 18 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 885 میلیارد ریال به متقاضیان کردستانی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان اضافه کرد: زوج‌های کردستانی طی 12 سال گذشته، 6 هزار و 664 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش 510 میلیارد ریال از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 657 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته‌ امداد امام(ره) پرداخت شده است، افزود: از ابتدای تاسیس این بانک تاکنون، 705 فقره تسهیلات نیز به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان اضافه کرد: پرداخت 59 مورد تسهیلات در قالب طرح همیاران مهر، 71 فقره تسهیلات به زندانیان، 51 فقره به زائران اربعین، 325 مورد در طرح بنیاد برکت و 99 هزار فقره در بخش‌های دیگر از جمله خدمات این بانک در مدت خدمت خود است.

اسعدی با بیان اینکه این بانک 8 میلیون مشتری در سطح کشور دارد که 6 میلیون نفر آنان تسهیلات دریافت کرده‌اند، یادآور شد: بانک مهر ایران در کردستان هم 170 هزار مشتری دارد که 100 هزار نفر از آنان از تسهیلات این بانک بهره‌مند شده‌اند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان، نسبت مطالبات به مصرف این بانک را در استان یک درصد اعلام کرد و افزود: 90 درصد منابع مالی در استان مصرف شده و سقف تسهیلات نیز 500 میلیون ریال است.

اسعدی با بیان اینکه رسالت ما اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه است، تاکید کرد: تلاش ما این است با پرداخت تسهیلات بدون بهره در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به رفع نیاز نیازمندان نقش ایفا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی