English

صدیف بدری:

تصمیم دارم در تبلیغات از هیچ پوستر و بنری استفاده نکنم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم گفت:تصمیم دارم در تبلیغات از هیچ پوستر و بنری استفاده نکنم و باید این رویه غلط تبلیغاتی در برهه‌ای جمع شود.

 تصمیم دارم در تبلیغات از هیچ پوستر و بنری استفاده نکنم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم در حاشیه  نام نویسی  انتخابات یازدهمین دوره مجلس در فرمانداری اردبیل در جمع خبرنگاران گفت:تصمیم دارم در تبلیغات از هیچ پوستر و بنری استفاده نکنم و باید این رویه غلط تبلیغاتی در برهه‌ای جمع شود.

وی افزود:تبلیغات بنده عملکرد من در طول نمایندگی در مجلس است و به دنبال کسب هیچگونه منابع مالی خاصی نیستم و باتوجه به شرایط معیشتی مردم تلاش خواهم کرد هزینه‌ها بسیار پایین باشد.

وی افزود: در طول این چهار سال پروژه بزرگ راه آهن اردبیل فعال شده و اعتباری که در سال 94 به ارزش 7میلیارد تومان بود در سال 97 به 400 میلیارد تومان افزایش یافت و این روند پیگیری خواهد شد تا یک و نیم سال آینده راه آهن اردبیل افتتاح و عملیاتی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خط ریلی اردبیل باید به پارس آبادمغان و بیله سوار متصل شود تا با اتصال به کشور همسایه تحول اقتصادی را در استان شاهد باشیم.

*وزیر نفت پاسخگو باشد

بدری با انتقاد از عملکرد دولت گفت: استیضاح وزیر نفت به شکل جدی از سوی امضا کنندگان پیگیری خواهد شد حتی اگر کلیه نمایندگان امضا کننده  از طرح استیضاح منصرف شوند بنده انصراف نخواهم داد تا وزیر نفت پاسخگو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه