English

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان خبر داد:

مراجعه وثبت نام ۳۰ داوطلب دیگر در سراسر استان کردستان

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از مراجعه وثبت نام 30 داوطلب دیگر در ششمین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه این استان خبر داد.

مراجعه وثبت نام 30 داوطلب دیگر در سراسر استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: از میان داوطلبانی که تا ساعت 15: 19 دقیقه امروز ثبت نام کردند سه نفر زن و 27 داوطلب نیز مرد بودند که در حوزه‌های انتخابیه پنج گانه این استان برای حضور در حماسه سیاسی خود را در معرض امتحان مردم قرار دادند.  

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان اضافه کرد: در ششمین روز از مهلت نام‌نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره هشت نفر،  حوزه انتخابیه بیجار پنج نفر شامل سه مردم و 2 زن، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان هفت نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه 2 نفر و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نیز هشت نفر شامل یک زن و هفت مرد ثبت نام خود را نهایی کردند.

خوش اقبال یادآور شد: در پنج روز گذشته از مهلت ثبت نام داوطلبان برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه پنج گانه این استان در مجموع 137 نفر شامل 129 داوطلب مرد و هشت داوطلب زن نام‌نویسی کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: یک روز دیگر (شنبه) از مهلت یک هفته ایی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و ستادهای ثبت نام مستقر در فرمانداری شهرستان‌های سنندج، بیجار، سقز، مریوان و قروه همچنان برای ثبت نام داوطلبان آماده هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی