English

رئیس دانشگاه علمی ، کاربردی کشور:

۱۵۰ مرکز نوآوری در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی کشور فعالیت دارند

رئیس دانشگاه علمی ، کاربردی کشور گفت: ۱۵۰ مرکز نوآوری در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی سراسر کشور فعالیت دارند و در این مراکز از ایده‌های کارآفرینی دانشجویان، مدرسان و فارغ التحصیلان برای اشتغالزایی و تولید سرمایه ملی حمایت می‌شود.

۱۵۰ مرکز نوآوری در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی کشور فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد حسین امید در آیین سومین دانش آموختگی متمرکز دانشگاه علمی کاربردی مازندران اظهار داشت: مهمترین هدف دانشگاههای علمی ، کاربردی کشور بر پایه تربیت کارفرما و آموزش های مبتنی بر مهارت دانشجویان می باشد.

وی ادامه داد: در سالجاری 94 درصد از ورودی های دانشگاههای علمی و کاربردی غیر شاغل هستند و رسالت این دانشگاهها آموزش همراه با کسب مهارت می باشد.

امید اذعان داشت: سهم دانشگاه علمی کاربردی از آموزش عالی کشور هم اکنون ۱۰ درصد است که قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه به ۳۰ درصد افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علمی ، کاربردی کشور تصریح کرد:  ۴۰ درصد دانش اموختگان این دانشگاه در رشته‌های مرتبط با شغل شان تحصیل می‌کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور بر ارتقا کیفیت آموزشی در سطح بین المللی تاکیدکرد و افزود: زمینه برای حضور دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور آلمان فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه