English

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

قطعی اینترنت هنوز هم در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، اتصال اینترنت در بخش ثابت و خانگی، دانشگاه‌ های بزرگ کشور و برخی شرکت‌ های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی از روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان)  آغاز شد. پس از اتصال اینترنت ثابت خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام، اتصال تدریجی ادامه یافت و پس از آن، افراد در انتظار اتصال مجدد اینترنت همراه بودند.

اینترنت همراه نیز از روز یکشنبه (۳ آذر) با اتصال تدریجی در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال بختیاری، همدان، اردبیل،‌ زنجان و ایلام برقرار شد و از روز سه‌شنبه (۵ آذر) استان خراسان شمالی نیز به این فهرست اضافه شد. از روز چهارشنبه (۶ آذر) نیز اینترنت موبایل استان‌های قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران متصل شد.

اینترنت موبایل در استان‌های آذربایجان غربی، ‫خراسان رضوی، لرستان، مازندران، گیلان، ‫کرمان و ‫کردستان نیز از روز پنج‌شنبه (۷ آذر) برقرار و استان‌های کرمانشاه، اصفهان، البرز، فارس و شهرستان‌های غربی استان تهران نیز از روز جمعه (۸ آذر) به این فهرست افزوده شدند. اینترنت خوزستان نیز از روز شنبه (۹ آذر) برقرار شد تا پس از دو هفته تمامی استان‌ها مجددا از اینترنت برخوردار شوند؛ تمامی استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان که تا این لحظه هنوز از اتصال آن به اینترنت بین‌الملل خبری نیست.

در روزهای قطعی اینترنت، مسوولان اظهار کردند که تصمیم‌گیری برای قطع اینترنت از سوی شورای امنیت گرفته شده است. پس از آن محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- اعلام کرد که وصل شدن اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور است. با این وجود اپراتورها از زمان اتصال مجدد اینترنت در استان سیستان و بلوچستان ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند و مردم این استان در شرایط برقراری اینترنت در کل کشور، همچنان در خاموشی اینترنتی به سر می‌برند.

بر پایه گزارش های منتشر شده، هنوز هم برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان از دسترسی به اینترنت محروم اند و این روزها درخواست به وصل کردن اینترنت موبایل در استان سیستان و بلوچستان خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید:

اتصال اینترنت موبایل در تهران و برخی استان‌ ها

اینترنت موبایل در خوزستان وصل شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه