English

خلیل قاسمی مطرح کرد؛

لزوم ایجاد جایگاه سوخت بیشتر در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : استاندار هرمزگان دستور برنامه ریزی برای احداث جایگاه سوخت سی ان جی (CNG ) در کل استان را صادر کرد، تا ماشین های گازسوز در شهرستان ها از این ظرفیت بهره ببرند.

لزوم ایجاد جایگاه سوخت بیشتر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان، ​با اشاره به لزوم ایجاد جایگاه سوخت بیشتر در هرمزگان، اظهار داشت: یکی از موضوعات قابل اهمیت ما موضوع حمل و نقل درون و برون شهری، تامین خودرو و ثبات در هزینه جابجایی شهروندان است.

وی در خصوص جا به جایی معلمان و سرویس مدارس افزود :  هماهنگی لازم با اداره کل آموزش و پرورش و شبکه های حمل و نقل شهری و روستایی انجام پذیرفته است.

قاسمی خاطر نشان کرد: سوخت شناور های صیادی از جمله موضوعاتی بود که بسیار مورد نقد قرار گرفت و درحال رایزنی جهت برقراری سوخت شناورهای سبک صیادی در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان تاکید کرد: ذخائر کالای اساسی در سطح استان بسیار خوب می باشد و مردم شاهد وفور آن در شبکه های توزیع اند.

وی خاطر نشان کرد: با کمک اعضای ستاد تنظیم بازار استان کارها را پیش بردیم و اجازه ندادیم هیچ افزایش قیمتی در استان رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه