English

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۴۰ پروژه راهسازی در استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان از اجرای بیش از 40 پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر 227 میلیارد تومان استان اصفهان در دست اجرا می باشد.

اجرای بیش از 40 پروژه راهسازی در استان اصفهان

 بهزاد شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: 45 پروژه فعال با طولی معادل 323 کیلومتر در حوزه ساخت بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی با اعتباری بالغ بر 227 میلیارد تومان در استان اصفهان در دست اجرا می باشد.

وی اظهار داشت: همچنین در حال حاضر مطالعات ساخت 11 پروژه مهم و بزرگراهی با برآورد اعتباری حدود 170 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

شاهسوندی در ارتباط با رفع نقاط حادثه‌خیز استان افزود: هفت دستگاه تقاطع غیرهمسطح در محورهای اصلی استان اصفهان داریم که با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: همچنین 41 پروژه فعال در حوزه ساخت راه‌های روستایی به طول 168 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان در دست اقدام است.

 وی ادامه داد: در حوزه ساختمان‌های دولتی 11 دستگاه ساختمان دولتی با اعتبار 11 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد که ساختمان مدیریت بحران استان، فرمانداری شهر اصفهان و فرمانداری آران و بیدگل از جمله این ساختمان‌های دولتی در دست ساخت می باشد.

شاهسوندی بیان داشت: یکی از پروژه‌های شاخص در حوزه ساخت راههای اصلی در استان احداث باند دوم محور نایین- انارک- خور و طبس که به "طریق الرضا" معروف است به طول ۲۵۳ کیلومتر می باشد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: ۸۰ کیلومتر از این مسیر با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان در دو بخش ۳۸ و ۴۲ کیلومتری به بهره‌برداری رسیده است و ۴۰ کیلومتر باقی مانده ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: احداث محور بادرود - کاشان به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی بندرعباس - تهران به طول ۵۲ کیلومتر دومین پروژه شاخص اداره کل راه و شهرسازی استان است که با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:همچنین احداث باند دوم دامنه- خوانسار، خمین- گلپایگان که بخشی از آن محور ترانزیتی اراک - بوشهر می باشد از دیگر پروژه‌های شاخص اداره راه و شهرسازی استان اصفهان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه