English

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان:

۱۲ آرایشگاه مردانه و زنانه متخلف در خرم آباد پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در شهرستان خرم آباد خبر داد.

12 آرایشگاه مردانه و زنانه متخلف در خرم آباد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سرهنگ احمدرضا احمدیان رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: 12 آرایشگاه مردانه و زنانه متخلف در خرم آباد پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، ادامه داد: این 12 واحد، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه‌ای بودند که تخلفات آنان برای پلیس محرز بود.

وی، تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت پلیس بر آرایشگاه‎های زنانه و مردانه صورت گرفته و در صورت دریافت گزارشات مردمی و هرگونه اطلاع از اقدامات غیرقانونی مشابه، پلیس اقدام به پلمب واحدهای متخلف خواهد کرد.

سرهنگ احمدیان، افزود: در طرح کنترلی و نظارتی پلیس بر آرایشگاه‎های مردانه و زنانه، 126 واحد صنفی بازدید شد و 92 واحد صنفی نیز تذکر دریافت کردند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که از 46 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی تعهدات کتبی اخذ شد و به 25 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد تا از اقدامات غیرقانونی پرهیز کنند.

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان با هنجارشکنان برخورد می‌کند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: امیدواریم واحدهای صنفی به تذکرات پلیس دقت کرده و از انجام اقدامات غیرقانونی خودداری کنند چراکه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در عمل به وظایف قانونی خود، ضمن رعایت شان و کرامت حقیقی و حقوقی افراد، با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه