English

فرماندار اصفهان:

آمادگی لازم برای مقابله با بحران همیشه باید وجود داشته باشد

فرماندار اصفهان گفت: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد و تدابیر مقتضی در این خصوص اتخاذ گردد تا در هنگام بروز بحران با کمترین خسارات مواجه شویم.

آمادگی لازم برای مقابله با بحران همیشه باید وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین سیستانی در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بیان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد.

وی عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد و از قبل امکان پیش بینی، پیشگیری، تنظیم برنامه ها، اعلام آمادگی و انجام مانورها و شیوه های مختلف را داشته باشیم.

سیستانی بر اهمیت تشکیل منظم جلسات ستاد بحران شهرستان تأکید کرد و افزود: کارگروه ها، عناصر و سازمان های مختلف با ارائه طرح ها و برنامه هایی، شرایطی را فراهم کنند که همیشه از یک دستورالعمل پیش بینی کننده و پیشگیری کننده بهره مند باشیم که این امر زمینه را برای پیشگیری از بروز حوادث در موقع بحران مهیا می سازد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد و تدابیر مقتضی در این خصوص اتخاذ گردد تا در هنگام بروز بحران با کمترین خسارات مواجه شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه